Arbeidsbemiddelaar Olympia en AFC Ajax bundelen krachten

30-04-2024

Amsterdam, 30 april 2024 - Olympia, een van de grootste arbeidsbemiddelaars van Nederland, heeft vandaag met trots aangekondigd dat ze Official Partner van Ajax en hoofd- en shirtsponsor van Ajax-jeugd worden.

Dimitri Yocarini, CEO Olympia en Menno Geelen, commercieel directeur AFC Ajax

Deze strategische samenwerking verbindt twee Nederlandse organisaties die een passie delen voor het identificeren en ontwikkelen van toekomstig talent en de maatschappelijk impact die ze maken. Samen maken ze werk van de toekomst.

De samenwerking tussen Olympia en AFC Ajax is veel meer dan alleen een sponsoring. Beide bedrijven vinden het belangrijk om te investeren in de toekomst, of het nu gaat om jonge voetballers op het veld of werkzoekenden in de samenleving.

“Ik ben er ontzettend trots op dat we ons aan Ajax en Ajax-jeugd verbinden. Talentontwikkeling staat bij ons allebei centraal. Naast hoofdsponsor van de jeugd zullen we samen met Ajax werken aan het vergroten van onze maatschappelijke impact.” aldus Dimitri Yocarini, CEO Olympia. "De jeugd is onze toekomst. In de sport, en op de arbeidsmarkt. Als hoofdsponsor van de Ajax-jeugd zetten we ons in om jong talent te ondersteunen en ontwikkelingskansen te bieden.”

Olympia en AFC Ajax versterken kansen voor jong talent

Ajax staat bekend als 's werelds meest productieve opleidingsclub. In hun trainingscentrum De Toekomst, dagen trainers voetbaltalent uit en begeleiden ze hen om het beste uit zichzelf te halen.

Als één van de grootste arbeidsbemiddelaars van Nederland streeft Olympia ernaar om niet alleen de sportieve vaardigheden van de jeugd van Ajax te verbeteren, maar ook hun persoonlijke en professionele ontwikkeling te ondersteunen. Zo worden ze voorbereid op een succesvolle toekomst, zowel binnen als buiten het voetbalveld.